ULOTKI !!!!

Wszystkie informacje zwi─ůzane z dzia┼éalno┼Ťci─ů klubu.

Postprzez BRS w 10 Mar 2005, 09:26

Bazyli napisał(a):Borysa (Badenova? = z bajki o osiu superktosiu)

taaaaaaa :lol: to zes wymyslil.......
ps:prznajmnej nie jelcyn :lol: bo to najcestrze pierwszze skojarzenie :lol:
ILUzjA - bo kocha sie cale zycie.......

www.60.pl - nowy portal motoryacyjny :]

www.ttc.pl - chipy do kazdego auta, a diesle tylko tu :D

www.projectxs.pl -profesjonalny tuning mechaniczny
twingo nieuturbiamy :P :P :P
Awatar u┼╝ytkownika
BRS
CZŁONEK HONOROWY
 
Posty: 648
Do┼é─ůczenie: 22 Mar 2004, 10:49
Miejscowo┼Ť─ç: z ANIALAND'u [nie:(]


Postprzez Bazyli w 15 Cze 2005, 17:50

"mała" aktualizacja w pierwszym moim poscie, zapraszam :)
Image
ImageGraffiti '96
http://www.wikaad.pl/imprezy/lyzab/ <-Wbitka :]
O wszystkim i o niczym Zapraszam do poczytania.
:twisted:
Awatar u┼╝ytkownika
Bazyli
Dyplomowany Operator Grilla
 
Posty: 1212
Do┼é─ůczenie: 24 Mar 2004, 20:34
Silnik: C3g 1.2 (55KM)
Rocznik: 1996


Postprzez Seba07 w 15 Cze 2005, 18:22

qrcze a ja do tej pory robilem sam ulotki... i wkladalem za szyby...
(R├│┼╝ni─ů si─Ö "szat─ů graficzn─ů" s─ů uniwersalne.. nie dziel─ů sie na oddzia┼éy)
aaa i zamiast ..."t─ů ulotk─Ö poniewa┼╝ jeste┼Ť posiadaczem.."
Na tych co Ja robi─Ö jest napisane ..."poniewa┼╝ je┼║dzisz Twingo..." :roll:

No to tyle ... (mo┼╝e niebawem zamiescimy i moj─ů uloteczk─Ö??)

Ps: uniwersalno┼Ť─ç ulotki ma pewien ogromny +
B─Öd─ůc gdziekolwiek w polsce widzisz twingo, zostawiasz uloteczke
i czekasz na nowego klubowicza... a tak włożysz w Sieradzu ulotke
"100lica" zaprasza..... bezsensuuu :roll:
" Sercem w Twingo...
Awatar u┼╝ytkownika
Seba07
Racinger bez eR
 
Posty: 573
Do┼é─ůczenie: 16 Lip 2004, 06:51
Miejscowo┼Ť─ç: Warszawa (Piaseczno)


Postprzez Annica w 20 Cze 2005, 11:11

Bazyli, powinno by─ç: "t─Ö ulotk─Ö". Mozesz to poprawi─ç? Czy ja si─Ö czepiam?
Annica
 


Postprzez Bazyli w 20 Cze 2005, 14:57

o kurde ale blad, psotaram sie to poprawic bedzie troszke roboty ale coz :/
Image
ImageGraffiti '96
http://www.wikaad.pl/imprezy/lyzab/ <-Wbitka :]
O wszystkim i o niczym Zapraszam do poczytania.
:twisted:
Awatar u┼╝ytkownika
Bazyli
Dyplomowany Operator Grilla
 
Posty: 1212
Do┼é─ůczenie: 24 Mar 2004, 20:34
Silnik: C3g 1.2 (55KM)
Rocznik: 1996


Postprzez ANULUŚ w 23 Cze 2005, 13:16

Hym w takim razje biore sie za drukowanie, i do roboty tyle nowych zabek jezdzi w Konstancinie,wiec najwyzszy czas zeby dolaczyly do nas :)
Awatar u┼╝ytkownika
ANULUŚ
Pocz─ůtkuj─ůcy
 
Posty: 33
Do┼é─ůczenie: 03 Maj 2005, 19:53
Miejscowo┼Ť─ç: KONSTANCIN-JEZIORNA


Postprzez mimbi w 12 Maj 2006, 14:48

Hej.
Bedziemy robic ulotki dla Bydgoszczy (choc mysle, ze rowniez dla Torunia i okolic), bo mijam duzo Twingusiow na miescie a nie mam jak ich zaprosic, przeciez nie bede pisala "www.twingo.pl" na bloczku kartek reklamujacych firme z dywanami, ktore woze w samochodzie.
Jak rozumiem, w kwestii grafiki panuje dowolnosc, mam kumpla ktory jest plastykiem, robi reklamy itp. wiec dam mu po prostu jakies projekty i albo cos wybierzemy albo on sam cos stworzy. Tez mi sie bardziej podoba wersja "bo jezdzisz Twingo", a nie "bo jestes posiadaczem Twingo".
Mysle ze ogolnie wiecej ludzi by sie odzywalo, gdyby dzialala strona podana na ulotce, a nie tylko forum.
mimbi
 


Postprzez Sigur w 12 Maj 2006, 22:14

Tak jest -Marta jestesmy z Toba ;) Trza cos tu ruszyc bo kurcze.. tyle fajnych... eeee.... ludzi jezdzi zabkami ze hej ;)
D7F '97 -"czerwona Niunia"
D4F '02 -"Bordusek"
+ Megana 5d '01
Awatar u┼╝ytkownika
Sigur
prof. ┼╗abologii
 
Posty: 2304
Do┼é─ůczenie: 02 Gru 2004, 12:43
Miejscowo┼Ť─ç: Bydgoszcz


Postprzez kaSia w 13 Maj 2006, 07:34

Allo ,


Ogolnie pomysł na ta ulotke uważam ze jest b.dobry , ale faktycznie mozna wprowadzić kilka zmian , np. to był jeden wzór bez podziału i troszkę zmodernizowac tekst.. :D


CMOKUŚ!
Kasienka
Awatar u┼╝ytkownika
kaSia
Szef oddziału lokalnego
 
Posty: 1022
Do┼é─ůczenie: 24 Pa┼║ 2003, 08:47
Miejscowo┼Ť─ç: z kraKoFFa


Postprzez Jacolek w 21 Lis 2006, 09:28

No to widze ze zachodnia cze┼Ť─ç Polski zosta┼éa dyskretnie ominieta... :cry: a Kermit├│w u nas pod dostatkiem....
http://public.fotki.com/Jacolek/twingolek/

Wiecznie m┼éody 96'. C3G oczywi┼Ťcie.
Awatar u┼╝ytkownika
Jacolek
Młodszy pomocnik mechanika
 
Posty: 119
Do┼é─ůczenie: 14 Lis 2006, 23:38
Miejscowo┼Ť─ç: Zielona G├│ra
Silnik: C3g 1.2 (55KM)
Rocznik: 1996


Postprzez gompka w 21 Lis 2006, 10:04

no to działaj, synek, mobilizuj, organizuj, zwołuj, zapraszaj i rozdawaj, rozdawaj, rozdawaj, spotykaj, przyjeżdżaj ;-)
qrcze pi├│ro, nie mamy ju┼╝ ren├│wki... b─Ödziecie mnie jeszcze lubi─ç?
Image
Awatar u┼╝ytkownika
gompka
mgr ┼╗abologii
 
Posty: 945
Do┼é─ůczenie: 23 Wrz 2003, 10:08
Miejscowo┼Ť─ç: .........U─é┬ć.......... WSZED┼é W S(Z)KOD─é┬Ő :-/


Postprzez mefisto.diabel w 21 Lis 2006, 11:39

Nie to zebym podcinal skrzydla tej szczytnej idei, ale z doswiadczenia wiem ze jest ona najmniej skuteczna. Probowalismy to zrobic z poznanskim oddzialem Skodovka.pl i efekt byl MIZERNY. O wiele lepiej podzialaly banery na stronach klubowiczow/forumowiczow. Jesli jest taki baner chcetnie go wstawie na swoja stronke i bede propagowal u innych znajomych.
Image
Awatar u┼╝ytkownika
mefisto.diabel
Młodszy pomocnik mechanika
 
Posty: 120
Do┼é─ůczenie: 13 Lis 2006, 09:52
Miejscowo┼Ť─ç: Pozna┼ä


Poprzednia

Powr├│─ç do Sprawy Klubowe

Kto jest na forum

U┼╝ytkownicy przegl─ůdaj─ůcy to forum: Brak zarejestrowanych u┼╝ytkownik├│w oraz 1 go┼Ť─ç